درخواست عکس هنرمندان خارجی عکس هنرمندان مرد عکس هنرمندان زن
  • انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

    انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

  • الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

    الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

  • عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

    عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

  • عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

    عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

  • عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

    عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

  • عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

    عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

  • عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

    عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

  • عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

    عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

  • عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

    عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

  •  عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

  •  عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت کسب درآمد

اس ام اس دلتنگی سری 4

پست شماره 829

اس ام اس دلتنگی سری 4

בِلتَنگـــی هَمـــون اَشکیـِــه کـِـه رو کِتــابـِـت میــریــزه وَقتــی مَثـَـلا
בاری בَرس میـخــونــی …

⇜بآ تَمومـِـ اِدّعآمــ ⇝
✖ یہو دِلتَنگِــ کَسے میشَم کـِـ گآهے اوقآتـ ـ فِکـر میکُنَم ✖
⇜ مُتِنَفرَم اَزشـ ـ ⇝

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

ای کاش می شد
پاییز می گذشت و
آدم با دل تنگش کنار می آمد …

شماره هایی که با رفتن آدم ها
از گوشی های تلفن پاک نمی شوند
تنها یک عدد نیستند
دلتنگی های شبانه ای هستند
که دل نداریم
تمام اش کنیم …

جمعه ها که مى آیند

دلتنگ مى شوم

بى حوصله ،

و تو

غروب جمعه ها

کمى بیشتر

از همیشه نیستى ..!

تو بیا

من قول مى دهم

حال تمام

این جمعه هاى بى حوصله

خوب شود ..!

گفتند
دلتنگی هایت را
به برگ بسپار
پاییز، می ریزد
سپردم
اما ندانستم
درخت دلتنگی های من
کاج است

 دِلــَم بـَرا یـِکـی تـَنگ شـُده…
کـه فقط تظـآهـُر میکنـَم کـه دوسش ندارم و بـِهش فـِکـر نمیکنم!
ولـی اعـتـِراف میکنم که خیلی دوسش دارم و هــَر دقیـقه که میگذره به فـِکـرِشــَم!

 من برای دل خـــودم می‌نــویسم …
برای دلتنــــگی‌هایم
برای دغــدغــه‌های خودم
برای شانــــه ای که تکیـــه گاهم نیست !
برای دلـی که دلتنگم نیست …
برای دستی که نوازشگـــر زخــم‌هایم نیست …
برای خودم می‌نـــــویسم !
بمیـــرم برای خودم که اینقدر تنــهـــــاست !

 برای تو هیچ پیامی ندارم
دلتنگیم نه در کلامی میگنجد،
نه در پیامی!
اینجا زنی در انتظارت نیست ؛
هیاهوی نبودنت از من مرد ساخت…

 دلتنگم
مثل سالهایی که نمی فهمیدم وقتی می گویند:
کسی دور است یعنی چقدر دور است؟

 دلــم تنگـه ، دلـــم تنهاست
دلــم حالـی به حـالیه
چــقد ایـن بی کسـی سخـته
خــــدایـا جـات چه خـالیه…
میخــواد کاری کنه دنیـا
که از یــادم بره هسـتی
تـــو که عمـریه خــوب مـن
چشــاتو رو بدیـم بســتی
” عــبدالله روا”
بـه قــول خــودش : زنـــده بـاد

 صدایت را که شنیدم دلم لرزید
دلتنگت شده بودم
میدانی عاشق تو بودن چقدر سخت است
دوری….
نیستی…
انگار رویایی…

 

خـــدایــــــا …

یـه لحظــه یـه چیــزی بگــم ؟

آروم میگــم ،بیـن خـودمـون بـاشـه

خـودت ازدل مـن خبـر داری

میبینـی کـه هنـوز نگفتـه چشـام خیـس شـده

امامیخـوام یـه بـار دیـگـه بـه خـودت بگــم

آروم میگم…

” دلــم بــراش خیلـی تنـگ شده”

وقتی دلت تنگ شد

نوشته ام را به نام خودت بخوان

که برای تو نوشته ام

واژه هایم ساده است

فراموش کن واژه های سخت را

صادقانه میگویم

عاشقانه بپذیر

تویی ناب ترین واژه من

…تویی عشق زیبای من

 

 دلتنگی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت….

دل من تنگ تو است

صندلیهای حیاط

پر برف دیشب …

و تو کی می آیی؟

که شود آب همه برفهایی

که نبودت را فریاد زده !

 

دلم برایت تنگ شده !

می خواهم آنقدر اشک بریزم

تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود .

ولی می ترسم …

دلم برایت تنگ‌ شده است

قدِ یکی از سه نقطه های آخرِ نوشته هایم …

حوصله خواندن ندارم

حوصله نوشتن هم ندارم

این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود

نه با نوشتن …

دلم تو را می خواهد !

  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 1394/09/11
  • بازدید : 780 مشاهده
کد امنیتی رفرش