درخواست عکس هنرمندان خارجی عکس هنرمندان مرد عکس هنرمندان زن
  • انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

    انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

  • الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

    الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

  • عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

    عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

  • عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

    عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

  • عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

    عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

  • عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

    عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

  • عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

    عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

  • عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

    عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

  • عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

    عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

  •  عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

  •  عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت کسب درآمد

اس ام اس و پیامک های مخصوص شب های قدر 4 تیر 1395

امشب سر مهربان نخلى خم شد

در کیسه نان بجاى خرما غم شد

در کنج خرابه ها زنى شیون کرد

همبازى کودکان کوفه کم شد

 

toriya

الهی به این بنده فرصت بده

به توفیق بر نفس رخصت بده

الهی کمیلی ابوحمزه ای

مرا با مناجات عادت بده

toriya

در شب قدر مهم تر از “بیداری کشیدن” “بیدار شدن” است

دعا کنیم که بیدار شویم

toriya

شب قدر است امشب مست مستم‌ ای خدا با تو

شدم تا مست دانستم که هستم ای خدا با تو

در این خلوت تو من یا من تو، انصاف از تو می‌خواهم

تو با من مست یا من مست هستم ای خدا با تو

toriya

دوباره سفره ی اشک است و فیض ماه خودم

دوباره نیمه شبی و بساط آه خودم

رسیدم اول کاری که معترف بشوم

نشان به کس ندهم نامه ی سیاه خودم

toriya

باز امشب “لیله القدر” خداست

ذکر یارب یارب و ورد دعاست

گاه استغفار و دل لرزیدن است

گاه توبه گاه “آمرزیدن” است

گاه عجز و التماس و هم نیاز

روبه درگاه کریم چاره ساز

گاه جوشن خوانی شب تا سحر

بارش باران اشک ازچشم تر

پس به وقت ابتهال وحال زار

یاد کن از این “حقیر بیقرار”

toriya

میشه ایـــــن شَبـــا …

تـــــو روضِه هـا …

تـــــو سینـه زنـی هـا …

اونجـــــا کـِہ دِلـِت میـشکَـنِـہ …

اونجـــــآ کـِہ بُغـض گَـلـُوتـــــو مـیگـیـرِه و

اَشـــــک تـو چِـشمـــــآت حَـلـقـِہ مـیـزنـہ …

وَ خـــُــدآرو بـہ عَـزیـــــزآش قَـســـَــم مـیـِــــدے …

وآسـِہ مَنــــَـمْ دُعـآکُنـِــــید؟

toriya

شب های احیا در فراق تو گذر شد

عمرم تباه است و ز هجر تو سپر شد

ای روضه خوان و یوسف زهرا کجایی

آقا بیا روزم شب و شب هم سحر شد

toriya

باز کن در که گدای سحرت برگشته

عبد عصیان زده و در به درت برگشته

بنده ی بی خرد و خیره سرت برگشته

سفره را چیدی و دیدم نظرت برگشته

toriya

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

واندر آن ظلمت شب، آب حیاتم دادند

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی

آن شب قدر که این تازه براتم دادند

toriya

امشب از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد

امشب چشمانم را با آب توبه می شویم

و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازارد

toriya

ای همه افلاکیان فرمان برت

ای دو صد خورشید عبد قنبرت

ای تو لبیک دعای مصطفی

یا امیرالمؤمنین یا مرتضی

در این شبها از شما التماس دعا دارم

toriya

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم

نمیدانم چه میخواهی ولی امشب، برای تو

برای رفع غم هایت، برای قلب زیبایت، برای آرزوهایت،

به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد

یقین دارم دعاهایم اثر دارد

  • تاریخ ارسال : جمعه 1395/04/04
  • بازدید : 677 مشاهده
کد امنیتی رفرش