درخواست عکس هنرمندان خارجی عکس هنرمندان مرد عکس هنرمندان زن
  • انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

    انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

  • الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

    الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

  • عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

    عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

  • عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

    عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

  • عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

    عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

  • عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

    عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

  • عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

    عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

  • عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

    عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

  • عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

    عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

  •  عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

  •  عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت کسب درآمد

اس ام اس های زیبای عاشقانه تیر 95

ﭘﺸﺖ ﺩَﺭﻳﺎ ﺷﻬﺮﻳﺴﺖ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ

ﻫﺮ ﻛﺠﺎ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻓﻜﺮ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺎﺭ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺣﺎﻝ

ﻋﺰﻳﺰ ﺍﺳﺖ ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﺵ ﺑﺎﺵ .

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

تو اگر ناز کنی ناز کشیدن بلدم

ناز از چشم پر از عشوه خریدن بلدم !

قفس خسـته دلی های من عاشق را

باز کن تا که ببینی که پریدن بلدم

لب تو باغ انار است به شوق آوردم !

میوهٔ عشق ز لبخند تو چیدن بلدم

خنده کن تا بشوی سوژهٔ نقاشی من .

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

وقتی می‌ خندی

عشق

کوچکـترین اتفاقی ‌ست

که میی افتد.

.......................

کانال تلگرامی باران عشق


rainlove98

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

اَگر که اعتماد تو !

به دست این و آن ڪم است

تکیه به شانه ام بده !

که مثل صخره محکم است .

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

دستم نمی رسد به این آسمان

اما دست تو را که می گیرم

انگار چند ستاره در مشتم پنهان کرده ام

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

اَگر میدانستی که چقدر دوستت دارم !

سکوت نمیکردی

تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد میکرد

اگرمیدانستی که چقدر دوستت دارم !

نگاهت را تا ابد بر من می دوختی

تا من بر سکـوت نگاه تو

رازهای عشق را با خود به عرش خدا ببرم .

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

عشق یعنی ؛

اینقد واست عزیز بوده باشه که

تو روزایی که نیست ؛!

کسـی جاشو نگیره .

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

 

 به جز حضور تو هیچ چیز این جهان بی کرانه را جدی نگرفته ام! حتی عشق را!

.......................

کانال تلگرامی باران عشق


rainlove98

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

تمام روز، تمام شب

آنقدر غوطه ­ورم در تو

گویی قایقی به روی آب

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

با سلام، شما برنده ی یک عدد بوسه از بانک لب ما شدید! بفرستیم یا میایید میبرید؟

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

وَقتی کسی تو را!

عاشقانه

دوسـت دارد

شیوه ی بیان اسم تو!

در صدای او متفاوت است

و تو!

می دانی که نامت

در لبهای او ایمن است.

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

باش

گاهی اخم ڪن!

گاهی دعوایم ڪن

گاهی دوسـتم نداشته باش

اما. همیشه باش

من طاقت ندارم!

کم می آورم. تو را در لحظه هایم

من چیزی نمی گویم تا بدانی دَر سـکوت هم می توان

عاشق ماند.. به همین سادگی.

چشمانم را نمیخواهم آن هنگام که دیگر راهی برای دیدنت نباشد

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

سمون به دریا گفت:این بالا خیلی قشنگه چون همه چیزو میشه دید.دَریا گفت:این پایین خیلی بهتره چـون فقط تورو میشه دید.

.......................

 

کانال تلگرامی باران عشق


rainlove98

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

سلام ای با وفای با مروت، سلام ای ساز و گیتار محبت،

 

سلام کردم نگی تو بی وفایی، سلام کردم ببینم خوبی، در چه حالی؟

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

تو محکمه ی قلبم خودتو کردی قاضی /

دیدی به حکم دادنت نکردم اعتراضی /

اما سوالم اینه آخه چطور تونستی /

با رفتنت عزیزم به مرگم بشی راضی

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم؟ /

مهرت به سرای من بخوابد چه کنم؟ /

یکدم به سوال من جوابی بده دوست /

روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم . . .

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی. پس لااقل باران را بهانه کن. دارد باران می آید

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟ /

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟ /

با آنکه ز ما یاد نکردی /

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

.......................

 

کانال تلگرامی باران عشق


rainlove98

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

بوسیدمش..

دیگر

هراس نداشتم

جهان پایان یابد...

من از جهان سهمم را گرفته بودم...

.......................

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

 

کانال تلگرامی باران عشق

https://telegram.me/rainlove98

 

 

 

  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 1395/04/09
  • بازدید : 648 مشاهده
کد امنیتی رفرش