درخواست عکس هنرمندان خارجی عکس هنرمندان مرد عکس هنرمندان زن
  • انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

    انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

  • الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

    الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

  • عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

    عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

  • عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

    عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

  • عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

    عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

  • عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

    عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

  • عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

    عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

  • عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

    عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

  • عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

    عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

  •  عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

  •  عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت کسب درآمد

جوک و اس ام اس خنده دار 25 شهریور 94

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﯾﻪ ﭘﯿﺘﺰﺍ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﯿﺪﻩ .
ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺩﺍﺭ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﭘﯿﺘﺰﺍﺗﻮﻥ ﭼﻨﺪ ﻗﺴﻤﺖ ﺑﺸﻪ ؟ ۶ ﯾﺎ ١٢ ﻗﺴﻤﺖ ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﺍﯼ ﻧﻪ ﻣﻦ ١٢ﺗﺎ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﻫﻤﻮﻥ ۶ ﻗﺴﻤﺘﺶ ﮐﻨﯿﺪ !

........1........
یه نفر بیاد انگیزه درس خوندنمو زنده کنه…
انگیزم افتاده گوشه مغزم میگه…
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من ملدم
این و کجای دلم بزارم
........2........
بنظرتون دخترا چن تا رو پایی میتونن بزنن
بنظر من یه دونه
بنظرتون دخترا چن تا بارفیکس میتونن
برن بنظر من صفرتا
بنظر شما دخترا چن تا شنا میتونن برن
بنظر من صفرتا بنظر شما دخترا چن تا مشت میتونن پشت سر هم بزنن
بنظر من صفرتا چون اصلا بلد نیستن مشت بزنن
حالا بنظر شما قوی ترین عضله دخترا چیه
بنظرمن ماهیچه های زبونشون چون در طول شبانه روز بشدت داره کار میکنه خخخخخخخ‎: ‎)
........3........
ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺷﺪﻩ ﻣﺜﻞ ﺁﺏ ﺣﻤﻮﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻡ ﺻﺒﺢ ﺑﺮﯼ ﯾﺎ ﺁﺧﺮ ﺷﺐ ﮐﻪ ﻓﺸﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩﻩ
........4........
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺟﯿﻎ ﻣﯽ ﮐﺸﯿﺪ
ﻣﻦ : ﯾﺎ ﺍﺑﻮﻟﻔﻀﻞ ﭼﯽ ﺷﺪ ؟!! ﻣﺮﺩﯼ ؟!
ﺩﺧﺘﺮﻩ: نه !
ﻣﻦ : ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺁﺗﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﻧﻪ !!!
ﻣﻦ : ﺳﻮﺳﮏ ﺩﯾﺪﯼ ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ: ﻧﻪ !!!
ﻣﻦ : ﭘﺲ ﭼﯽ ﺷﺪ ؟!
ﺩﺧﺘﺮﻩ : ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﯿﺎ ﺯﯾﺮ ﺩﺭﺧﺖ ﺍﯾﻦ ﮔﺮﺑﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﻧﺎﺯﻫﻬﻬﻬﻪ . . .
ﺍﯼ ﺧﺪﺍ ﺍﺧﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺭﻭ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺗﻮ ﺁﻓﺮﯾﺪﯼ ؟
........5........
دخترو پسر رفتن شمال …دختره غرق شده پسره ۴۰میلیون داده به علی عبدالمالکی براش اهنگ دریای لعنتی رو خونده
حالا اگه من برم شمال خودش کاری میکنه من تو دریا غرق بشم،۵۰میلیونم میده امید جهان بندری بخونه شاده شاد :(
........6........
این روزا که دلم میگیره میخوام برم زیر بارون قدم بزنم ولی بارون نمیاد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوباره بر میگردم سر یخچال
........7........
بعضیا لایک که نمیکنن.پست هم که نمیزارن.
.
.
.
.
.
.حداقل یه بوق بزنید بفهمیم رد شدین!!!
........8........
هر موقع احساس کردین دچار پوچی شدین
.
.
.
.
.
به اونایی فک کنین که هنوز هم زنگ می زنن
به برنامه ها آهنگ درخواست می کنن.
........9........

حیف نون واسه همسرش فرستاده:

دوستت ندارم اندازه اقیانوس، چون یه روز خشک میشه…
دوستت ندارم اندازه خورشید، چون یه روز خاموش میشه…
دوستت ندارم اندازه باران، چون زود قطع میشه… . . .
دوستت دارم به اندازه روت،….
که هیچ وقت کم نمیشه


........10........
آرزو به دل موندم یه روز که مریض شدم ،بابام یه دو تا رانی پرتغال و یه کیلو موز بگیره ،منو بوسم کنه، بگه اینا رو بخور یکم جوووون بگیری……
.
.
.
ولی همیشه از این ساندیس 200 تومنیا میگیره و با محبت خاصی
میگه کوفت کن تا خوب شی.
........11........

دیدین به خانه میگیم خونه ؟

یا به استخوان مگیم استخون؟

من بچه که بودم معلم داشت املا میگفت .

گفت صابون منم اومدم کتابی بنویسم املامو نوشتم صابان.

بله فکر کردین فقط خودتون نابغه بودین؟

منم مغز متفکری بودم واس خودم..


........12........
تو یک هکر واقعی هستی. تو احساسات منو هک کردی و وارد قلبم شدی!
.
.
.
.
.
فک کنم دختر پسرای مخ کامپیوتر اینجوری ابراز احساسات می کنند :)))
........13........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اینو از تو گروهه شیرازیا دزدیدم
........14........
برادرم
ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم….
ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم….
ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم….
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ….
اما میخوای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم
خدا شاهده نمیتونم
........15........
از قدیم گٌفتن دهن مَردم رو نمیشه بَست...
.
.
.
.
.
اما صاف که میشِه کرد....
.
.
جر که میشِه داد
گِل که میشه گرفت....
خلاصه ناامید نشید
........16........
یکی از فانتزیام اینه که وقتی از روی آتیش میپرم کباب نشم
،
،
،
،
،
،
،
،
،
آخه جیگر طاقت حرارت نداره ^0^
........17........
زن رفیقم حامله بود . یه روز رفتم پیش رفیقم دیدم پکره ! بش گفتم چته ؟
گفت جواب سونوگرافی زنم اومده !
گفتم : خب ؟
گفت : بچه دختره
گفتم : این که ناراحتی نداره
گفت : دختر اینجا دردسره
گفتم : چرا ؟
گفت : حالا امنیت نداره و یه روزی یکی دلشو میشکونه و اینا به کنار !
.
.
.
ولی پارک دوبلوشو چیکار کنم ؟
منم زدم زیر گریه و گفتم : اشکال نداره داداش خدا بزرگه
........18........
یارو به بچه ش میگه کلاغ خبر آورده سیگار میکشی.....
بچه ش میگه من سیگار میکشم؟ تو چی میکشی که با کلاغ حرف میزنی!؟
........19........
ایا میدانید هشت پا هفت تا پا داره؟
اون یکی چیزه...
متوجه اید دیگه :))
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خب دیگه چه خبـــرااااااا؟ چه میکنی؟
........20........
در مسابقه کشتی دشواری با تنبلی ابتدا او را خاک کردم سپس او را دو بار بارانداز کردم و بعد پای او را از تشک خارج کردم و در شرایطی که فقط یک امتیاز برای پیروزی میخواستم
.
.
تنبلی منو با یک حرکت ضربه فنی کرد :|
.
.
نتیجه اخلاقی : ضربه فنی باید از کشتی حذف بشه
........21........
آرزو میکنم پول تو کیفتون مثل ابروهاتون و سبیلاتون باشه
تا بر می دارید فرداش در اومده باشه
..
.
.
.
.
.
.
خداییش آرزوی قشنگی کردم براتوون! خخخخخ
........22........
یه سلام بکنیم به اون دانش آموز بدبختی که لباس فرم مدرسش آبیه
.
.
.
.
.
سلام نیسان
........23........
واااای خــدای مــن اینجـا کجـاست؟!!
اینـا کیـن ؟!
ایـن سـوالا چیـه مـیپـرسن؟!
چــرا مــن یـه حـالیـم ؟!!

.

.

.

.

.

الکــی مـثلا مـن مـُردم ..
........24........
میان این شلوغی ها، دلم یک بوسه میخواهد…
تمارض کن به غش کردن، نفس مصنوعیت با من!
.
.
.
.
.
از گروه هلال احمر دزدیدم!
........25........
من دیگه پست نمیزارم…
من بخندونمتون یکی دیگه مختونو بزنه؟!
والا بخدا
........26........
اول مهر نزدیکه دانشگاها شروع میشه مدرسه ها باز میشه میخام نصیحتتون کنم…
نزارین درستون به اینترنتتون لطمه بزنه!
........27........
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭ Add ﮐﺮﺩﻡ…
ﭘﻴﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺎ ﭼﺎﺩﺭ ﺳﻔﻴﺪ Add ﺷﺪﻡ…
ﺑﺎ ﮐﻔﻦ ﺳﻔﻴﺪﻡ Block ﻣﻴﺸﻢ…
ﯾﺎ ﺍﺑﺎﻟﻔﻀﻞ…!
ﺍﯾﻨﻮ ﮐﺠﺎﯼ ﺩﻟﻢ ﺑﺰﺍﺭﻡ…؟!
........28........

اگه تا فردا یه مخاطب خاص برام پیدا شد که هیچ…

.

.

.

.

.

وگرنه انقدر پست غمگین میذارم که خون گریه کنین
اینجارووووو میکنم قبرستون


........29........
نمیدونم شبا چرا باید حتما مطمعن بشم خورشید طلوع کرده
.
.
.
.
بعدا بخوابم
........30........

  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 1394/06/25
  • بازدید : 527 مشاهده
کد امنیتی رفرش