درخواست عکس هنرمندان خارجی عکس هنرمندان مرد عکس هنرمندان زن
  • انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

    انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

  • الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

    الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

  • عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

    عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

  • عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

    عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

  • عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

    عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

  • عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

    عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

  • عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

    عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

  • عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

    عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

  • عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

    عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

  •  عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

  •  عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت کسب درآمد

اس ام اس تبریک تولد سری دوم بهار 94

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدت

انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک

>.<.><>.><.<><.>.<

تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یاداوری این تکرار بر شما گرامی باد

>.<.><>.><.<><.>.<

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

>.<.><>.><.<><.>.<

مبارک بادت این روز جهانی

که نوشیدی شراب زندگانی

بدنیا آمدی لپّت تپل بود

ولیکن معده ات همواره شل بود ! :)

تولدت مبارک

>.<.><>.><.<><.>.<

امروز سالروز گزینش زمین اختیار و انتخاب و نفی بهشت بی دردی از جانب شماست.

این انتخاب بر شما فرخنده باد . . .

>.<.><>.><.<><.>.<

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

>.<.><>.><.<><.>.<

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

>.<.><>.><.<><.>.<

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

>.<.><>.><.<><.>.<

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

>.<.><>.><.<><.>.<

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

>.<.><>.><.<><.>.<

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

عاشق مهربانی تؤام…. برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

>.<.><>.><.<><.>.<

روز تولد تو ، روز نگاه باران / بر شوره زار تشنه ، بر این دل بیابان

روز تولد تو ، گویی پر از خیال است / یاس و کبوتر و باد ، در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک عزیزم

>.<.><>.><.<><.>.<

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک

>.<.><>.><.<><.>.<

سالروز تولدت را تسلیت میگم به فرشته های آسمون !

چون __ سال پیش ازشون جدا شدی

اما تبریک میگم به خودم چون فرشته زمینی من شدی

تولدت مبارک

>.<.><>.><.<><.>.<

شب میلاد تو ای دوست برای دل من

شب میلاد همه خوبی هاست . . .

تولدت مبارک

>.<.><>.><.<><.>.<

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم

در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم

می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم

داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم

تولدت مبارک

>.<.><>.><.<><.>.<

 

امروز روز میلاد توست

و من در تب در کنار تو بودن

میسوزم

من نیستم و تو

بی من این روز را جشن خواهی گرفت

و چه بی من ها و بی تو ها

این روزها بر ما میگذرد

تولدت مبارک

>.<.><>.><.<><.>.<

همیشه دوست دارم ساده و کوتاه بنویسم

و باز هم کوتاه مینویسم

عزیزم تولد __ سالگیت مبارک

>.<.><>.><.<><.>.<

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه !

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه !

>.<.><>.><.<><.>.<

زادروزت شیرین ، پرعشق و نورآفرین باد.

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم

>.<.><>.><.<><.>.<

روز تولد تو و گرچه نه یم کنار تو

مبارک ای عزیز جان تولد و بهار تو

در این دیار نازنین، که یاسمن شکفته است

شکفته باد نرگس جمال نوربار تو . . .

>.<.><>.><.<><.>.<

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 1395/01/19
  • بازدید : 543 مشاهده
  • توسط mohsen تاریخ 1395/01/19 ساعت 16:24
    وب سایت کاربر
    این چندمین تولد توست؟
    و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
    این چندمین بارخلقت است؟
    و چندمین انفجار سکوت؟
    چندمین لبخند آفرینش؟
    خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
    و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
    و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
    چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
    چندمین دم!؟
    چندمین آن!؟
    آه که تو چقدر خوشبختی!
    و جهان چه پرغوغاست
    که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .
کد امنیتی رفرش