درخواست عکس هنرمندان خارجی عکس هنرمندان مرد عکس هنرمندان زن
  • انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

    انگشتان شما در مورد شخصیت شما چه می گویند؟

  • الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

    الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

  • عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

    عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

  • عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

    عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

  • عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

    عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

  • عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

    عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

  • عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

    عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

  • عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

    عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

  • عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

    عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

  •  عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

  •  عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت کسب درآمد

کد پیشواز آلبوم گفتم نرو از محمد علیزاده (ایرانسل و همراه اول)

کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول آهنگهای آلبوم گفتم نرو از محمد علیزاده

آهنگ خواننده کد ایرانسل همراه اول کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
بی معرفت محمد علیزاده 33111278 89925 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
بی معرفت2 محمد علیزاده   89926 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
بیمارم محمد علیزاده 33111279 89927 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
یه آدم دیگه ای محمد علیزاده 33111280 89928 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
یه آدم دیگه ای 2 محمد علیزاده 33111281 89929 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
خدانگهدار محمد علیزاده 33111282 89930 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
عشقم این روزا محمد علیزاده 33111283 89931 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
چهل درجه محمد علیزاده 33111284 89932 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
چهل درجه 2 محمد علیزاده 33111285 89933 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
تصمیمتو بگیر محمد علیزاده 33111286 89934 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
تصمیمتو بگیر 2 محمد علیزاده   89935 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
گاهی بخند محمد علیزاده 33111288 89936 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول
گاهی بخند 2 محمد علیزاده 33111289 89937 کد پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول

 

 

 

متن آهنگ بی معرفت از محمد علیزاده

بی معرفت کی به تو گفته من خسته ام ازت

آخر سر من میمونمو تو بی معرفت

نگم واست خدا که میدونه عشق تو پیرم کرد

منو ببین من دیگه خسته ام از دنیای نامرد

مردم برات ولی حسمو پس دادی

نفهمیدی چرا از چشام افتادی

افتادم رو زمین حالا بیا ببین

کسایی مثل تو کی حالمو فهمیدی

غرورتو ببر یه جا که جاش باشه

شکستی دلمو میخواد از جاش وا شه

دوست دارم ولی نه به هر قیمتی

هر جوری عشقته هر جوری راحتی

♫♫♫♫♫♫

یکی یکی خاطرات ما کم رندگتر میشه

تو بی خیال من همش دلم واسه تو تنگ میشه

مردن برات ولی حسمو پس دادی

نفهمیدی چرا از چشام افتادی

افتادم رو زمین حالا بیا ببین

کسایی مثل تو کی حالمو فهمیدی

غرورتو ببر یه جا که جاش باشه

شکستی دلمو میخواد از جاش وا شه

دوست دارم ولی نه به هر قیمتی

هر جوری عشقته هر جوری راحتی

 

متن آهنگ بیمارم از محمد علیزاده

باز روبه رومی با چشمای خیس

طرز نگاهت مثل همیشه نیست

دستاتو میگیرم آروم بشی

با این که تو دلیلی آرامشی

خلوت نکن عشقم اینجا با خودت

من هستم و موندی تنها موندی با خودت

کاشکی میدونستی تو چه حالیم

تو با کی میخنگی من که دست خالیم

بیمارم دلیلی درد قلب من اینه

میبینم نگاه تو دوباره غمگینه

چه سخته وقتی آدم انتهای زندگیشو میبینه

من هستم به من بگو تموم درداتو

پاک کردم با اشک چشمم اشک چشماتو

چه فرقی داره اینکه من مقصرم یا تو

♫♫♫♫♫♫

حرف دلم عوض نمیشه عاشقم

کارم همینه من همیشه عاشقم

یادت نره غمت غم دوتای ماست

اشتباست همین که دست ما دوتا جداست

چی شد که اینجوری حالت بده

بازم به ما زمونه پشت پا زده

من میدونم بازم تو واسم بگو

خیس شده از اشک تو لباسم بگو

بیمارم دلیلی درد قلب من اینه

میبینم نگاه تو دوباره غمگینه

چه سخته وقتی آدم انتهای زندگیشو میبینه

من هستم به من بگو تموم درداتو

پاک کردم با اشک چشمم اشک چشماتو

چه فرقی داره اینکه من مقصرم یا تو

 

متن آهنگ یه آدم دیگه ای از محمد علیزاده

هر بار یه آدم دیگه ای انگار نداره نتیجه ای اینبار
نمیگیری چی میگم دلخسته نمیشم از تکرار
آره تو برعکس منی دوباره عاشقی بی قراری داره
زندگی خیلی خوبه اگه این زندگی بزاره
بیشتر از من کی میتونست با همه چی بسازه بره تو این حس
خیلی بیشتر فکر من باش بدی نکنی به منه گیج و دپرس
این صبوری خیلی سخته دیوونه وار دیوونتم خیلی وقته
یک دقیقه جای من باش نفسمو نگیر و هوای من باش
♫♫♫♫♫♫ 
میری هیچیو به روت نمیاری دوست دارم میگی نداری
میخوایم زندگی کنیم دیوونه ای مگه میزاری
بازم چی شده تو چته دوباره شک داری به همه چی آره
حرفو یه دفه میگن اولین و آخرین باره
بیشتر از من کی میتونست با همه چی بسازه بره تو این حس
خیلی بیشتر فکر من باش بدی نکنی به منه گیج و دپرس
این صبوری خیلی سخته دیوونه وار دیوونتم خیلی وقته
یک دقیقه جای من باش نفسمو نگیر و هوای من باش
هر بار یه آدم دیگه ای انگار نداره نتیجه ای اینبار
نمیگیری چی میگم دلخسته نمیشم از تکرار
آره تو برعکس منی دوباره عاشقی بی قراری داره
زندگی خیلی خوبه اگه این زندگی بزاره

 

متن آهنگ خدانگهدار از محمد علیزاده

دارم بت میکم دوست دارم برای آخرین بار

خدا نگهدار خدانگهدار

تو کار تازه ای نکردی این نقابو دیگه بردار

مثل همیشه شبیه هر بار

تو باورت نشد من هر چی گفتم هر چی غصه خوردم

نفهمیدی من برات میمردم

کجای زندگیم کنار تو شبیه زندگی بود

دلم باهات بود دلت با کی بود

حس من ادامه داره حالمون بده دوباره

وقتی گفتم تا ته خط ته نداره

تو منو یادت نمیره نه که نخوای نه نمیشه

رفتی این کارارو کردی خوب که چی شه

♫♫♫♫♫♫

نوازشم کن این دقیقه های آخری که هستم

برو عزیزم چشامو بستم

از این به بعد باید جدا جدا بمونیم هر دوتامون

من اینجا تنها تو تنها با اون

حسرت داره دنیا من که از دار دنیا فقط تورو دارم

تو هم داری میری تنهایی

من اینجا تو اونجا اینه معنی تنها

دیدی چجوری شد گذشت چه شب و روزایی

حس من ادامه داره حالمون بده دوباره

وقتی گفتم تا ته خط ته نداره

تو منو یادت نمیره نه که نخوای نه نمیشه

رفتی این کارارو کردی خوب که چی شه

حس من ادامه داره حالمون بده دوباره

وقتی گفتم تا ته خط ته نداره

تو منو یادت نمیره نه که نخوای نه نمیشه

رفتی این کارارو کردی خوب که چی شه

 

 

متن آهنگ عشقم این روزا از محمد علیزاده


دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشت

حال من عاشق به کی به جز تو بستگی داشت

تهش واسه من آخه چی داشت

یه گوشه از تمام دنیا تو قلب تو برای من بود

کفر بدی میگم چشای تو خدای من بود

شروعت انتهای من بود

عشقم این روزا هوای تو هوام و بد کرده

یکی برام دوباره تب کرده باور کن

عشقم باور کن که باورم نمیشه که تنهایی

میبینمت هنوزم اینجایی باور کن

. دلتنگی یعنی تو دلشوره یعنی تو

تو بی من میمیری میمیرم من بی تو

عشقم این روزا هوای تو هوام و بد کرده

یکی برام دوباره تب کرده باور کن

عشقم باور کن که باورم نمیشه که تنهایی

میبینمت هنوزم اینجایی باور کن

 

متن آهنگ چهل درجه از محمد علیزاده


زندگی واسه تو بهتر شد من خوب بودم همه چی بدتر شد

از دست تو وای از دست تو

رفتی کیف میکنی تنهایی بعد تو دیگه چه دنیایی

گفتم نرو گفتم نرو

دلخورم خودمو میخورم تو چرا نمیری از سرم

احساست میچرخه دورو برم

حس تو تپش قلبمه غم خوبه ولی نه اینهمه

اینقدری که هستس خیلی کمه

سرکارم بیقرارم اینقد سرده چهل درجه است تن تبدارم

دنیام شده عشقت فک کردی میتونی بری من مگه میزارم

بگو حست چیه با منکی کم میزاره توی رابطمون تو یا من

بسه نگو میرم سادس مگه رفتنو از همه چی دل کندن

♫♫♫♫♫♫

  دستات چرا از دست من دوره دیدی چقد اینجوری ناجوره

تنهام چون عشقم مغروره

سرکارم بیقرارم اینقد سرده چهل درجه است تن تبدارم

دنیام شده عشقت فک کردی میتونی بری من مگه میزارم

بگو حست چیه با من کی کم میزاره توی رابطمون تو یا من

بسه نگو میرم سادس مگه رفتنو از همه چی دل کندن

 

متن آهنگ تصمیمتو بگیر از محمد علیزاده


تصمیمتو بگیر من عاشقت شدم

تصمیم تو چیه تو سر تری ولی عاشق اگر بشی بازی مساویه

تصمیمتو بگیر تا آخر مسیر همراه من بمون

از هیچ چی نترس من پای عشقمون هستم تا پای جون

روی من حساب کن منو انتخاب کن

غیر من رابطه هاتو با همه خراب کن

با همه به هم بزن دستتو بده به من

من حریسم واسه بیشتر به تو نزدیک شدن

♫♫♫♫♫♫

دلم پر از غمه تو اینو از چشام احساس میکنی

تو با همین چشات این موقعیتو حساس میکنی

روی من حساب کن منو انتخاب کن

غیر من رابطه هاتو با همه خراب کن

با همه به هم بزن دستتو بده به من

من حریسم واسه بیشتر به تو نزدیک شدن

 

متن آهنگ گاهی بخند از محمد علیزاده


  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 1395/10/29
  • بازدید : 855 مشاهده
کد امنیتی رفرش